金融リスクマネジメントフォーラム2016 ~市場規制下における電子トレーディングとリスク管理~ 2016年2月25日(木)/ロイヤルパークホテル

<Workshop Sponsors>

<Exhibition Sponsors>

<Supporting Organizations>

<Media Partners>


お問い合わせ

日本国際金融システムフォーラム
事務局

株式会社JTBコミュニケーションデザイン内
Tel: 03-5657-0606
Fax:03-5657-0634
E-mail: jibsis@jtbcom.co.jp
担当: 武井、高橋、高坂

■料金 / Registration Fee

区分/ Classification 金額/ Price
1名/ 1person 2名様以上 (1名様あたり)/
2 or more (per person)
金融機関/
For Financial Institutions
¥20,000 ¥16,000
金融機関以外/
For Non-financial Institutions
¥35,000 ¥31,500

※料金には会議資料、コーヒーブレイク、ディナービュッヘ & カクテルレセプションが含まれております。

※上記には8%の消費税は含まれておりません。

※Above fees include conference material, Coffee Break, Dinner Buffet & Cocktail Reception

※Above fees do not include tax. Consumption tax(8%) will be added.

■お支払い方法 / Payment

お申込みの際にご登録いただいた宛先に、請求書を発行させていただきます。お支払いは請求書発行日10日以内(休祝日除く)に請求書に記載された口座までお振込み下さい。

An invoice will be sent to the address registered. Payment must be settled within 10 working days of the invoice issued date via bank transfer to the designed account.

■キャンセル規約 / Cancellation & Refund Policy

ご出席できない場合、代理の方の出席が可能です。会議ご出席キャンセルの場合には、以下に定められた日付に従って返金いたします。

●2月6日までに書面にてご連絡の場合:手数料10%を引いた参加費 をご返金いたします。

●2月7日以降にご連絡の場合:返金できかね ます。後日会議資料をご送付させていただきます。

※ご返金は会議終了後とさせていただきます。

※止むを得ない理由のためプログラム内容、講演者を変更する場合や、開催地及び開催日程を変更、中止する場合もございますのでご了承ください。

If the registrant is unable to attend, it is possible to have somebody attend in his/her place. Upon cancellation, the following refund policy applies.

●Written notification of cancellation is received by February 6th : Conference fee minus 10% handling charge will be refunded.

●Cancellation requested from February 7th onwards:No refund can be made. A documentation pack will be sent after the event.

※All refunds will be granted after the event.

※Please be informed that the conference program, speakers, venue, date, may be changed or cancelled due to situations beyond the organizer's control.