Booking Form: 5th Annual Japan International Banking & Securities System Forum

2004年3月18日(木)−19日(金) 東京証券取引所 東証アローズ

以下のフォームにご記入の上、登録ボタンをクリックして下さい。
Please fill out the form below to register for the conference, then submit it by pressing the "Register" button.

勤務先名(Company Name):
勤務先住所(Company Address:
 
郵便番号(Postal Code):
参加者氏名(1)
Attendee
 Name(1)
役職(Title):
部署(Dept.):
Tel.*:
Fax*:
E_mail:
各時間帯でAかBのいずれかをお選びください。事前のご登録がないと入室いただけない場合があります。
(
Option to attend either A or B.  Registration is required for each time slot below.)
Day1 ワークショップ / Workshop
15:10-15:50
ILOG Inc. Smart Stream Technologies 
16:00-16:40
IT Frontier NTT Comware
Day2 会議 / Conference
10:10-14:50
  セッションA:Securities
            証券決済
  セッションB: Banking Settlement
                銀行資金決済
ワークショップ / Workshop
15:20-16:00
BEA Systems Wall Street Systems 
16:10-16:50
Hitachi,Ltd Vitria Technology/Accenture
17:00-17:40
NTT Data Intersoft    
参加者氏名(2)
役職:
部署:
Tel.*:
Fax*:
E_mail:
各時間帯でAかBのいずれかをお選びください。事前のご登録がないと入室いただけない場合があります。
(
Option to attend either A or B.  Registration is required for each time slot below.)
Day1 ワークショップ / Workshop
15:10-15:50
ILOG Inc. Smart Stream Technologies 
16:00-16:40
IT Frontier NTT Comware
Day2 会議 / Conference
10:10-14:50
  セッションA:Securities
            証券決済
  セッションB: Banking Settlement
                銀行資金決済
ワークショップ / Workshop
15:20-16:00
BEA Systems Wall Street Systems 
16:10-16:50
Hitachi,Ltd Vitria Technology/Accenture
17:00-17:40
NTT Data Intersoft    
参加者氏名(3)
役職:
部署:
Tel.*:
Fax*:
E_mail:
各時間帯でAかBのいずれかをお選びください。事前のご登録がないと入室いただけない場合があります。
(
Option to attend either A or B.  Registration is required for each time slot below.)
Day1 ワークショップ / Workshop
15:10-15:50
ILOG Inc. Smart Stream Technologies 
16:00-16:40
IT Frontier NTT Comware
Day2 会議 / Conference
10:10-14:50
  セッションA:Securities
            証券決済
  セッションB: Banking Settlement
                銀行資金決済
ワークショップ / Workshop
15:20-16:00
BEA Systems Wall Street Systems 
16:10-16:50
Hitachi,Ltd Vitria Technology/Accenture
17:00-17:40
NTT Data Intersoft    
コメント/Comments:
資料のみ購入
(Documentation only):
  ご希望部数をご記入下さい。(送料・梱包料込み1セット¥15,000 税別)
If you are unable to attend, but wish to receive copies of the documentation, please indicate the number of copies you require. (15,000/set including postage, tax not incl.)

 


    

参加料:

□ 〔金融機関向け参加料:昼食時の軽食、資料代を含む。〕
  1名様        35,000円*
  3名様(企業特別割引) 90,000円*

□ 〔その他企業向け参加料:昼食時の軽食、資料代を含む。〕
  1名様        65,000 円*
  3名様(企業特別割引) 167,000円*   

*なお、4名以上お申込の場合にはお一人様追加価格は、
 25,000円(金融機関)、50,000 円(その他企業)となります。

□  会議資料:送料・梱包料込み1セット¥15,000

*上記各料金には5%の消費税と10%のサービスチャージは含まれておりません。

========================================================================
★Conference Fees
 ========================================================================
□Price for Financial Institutions
Individual: JPY35,000
Corporate Discount (3 persons):JPY90,000

□Price for Non-Financial Institutions
Individual: JPY65,000
Corporate Discount (3 persons):JPY167,000

□Documentation: If you are unable to attend, but wish to receive copies of the documentation, please indicate the number of copies you require. (15,000/set including postage, tax not incl.)

*Additional person's fee over 4 is JPY25,000(Financial Institutions) and JPY50,000 (Non-Financial Institutions). *Prices do not include a 10% service charge and consumption tax.

資料のみご希望の方は上のフォームに必要事項をご記入のうえお申し込み下さい。(送料・梱包料込み1セット¥15,000 税別)

お支払方法:

お支払いは請求書到着後10日以内(休祝日除く)に請求書に記載された口座までお振込み下さい。
★Method of Payment
Payment is required within 10 working days after receipt of invoice by bank transfer
キャンセル:

 出席できなくなられた場合は代理の方を立てることができます。また会議開催3 週間前までのキャンセルについては書面にてお知らせ下さい。その場合10%の 手数料を申し受けます。それ以降の申し込み、請求書のキャンセルはできません のでご了承下さい。(会議資料のみお申し込みの場合につきましても同様とさせ ていただきます)当日出席出来ない場合は資料を後日送らせて頂きます。止むを 得ない理由のためプログラム内容、講演者の変更、開催地及び開催日を変更、中 止する場合もございますのでご了承下さい。
(Cancellations)
If you are unable to attend, a substitute delegate is always welcome at no extra charge. A full refund less a 10% administration charge will be made for cancellations received in writing at least three weeks prior to the conference date. It is regretted that no refunds will be made or invoices cancelled within three weeks of the conference date. Cancellation terms apply to both delegate reservations and documentation orders. Program was correct at the time of publication. G-MAC reserves the right to cancel or alter the content and timing of the program or speakers for reasons beyond its control.

注)個人情報保護について
弊社は皆様のプライバシーを尊重し、個人情報を保護するために細心の注意を払っています。情報提供を希望された方の登録情報は弊社のプライバシーポリシーに基づき厳重に管理いたします。 (Privacy Statement)
お申込みされた皆様には、弊社および弊社主催のイベントの協賛会社、弊社発行の発行物の広告掲載企業から、皆様に有益と思われる情報をお届けする場合があります。弊社は皆様のプライバシーを尊重し、個人情報を保護するために細心の注意を払っています。お申込みされた方の登録情報は弊社のプライバシーポリシーに基づき厳重に管理いたします。今後本会議に関連するセミナー及びサービス等に関する情報を希望しない方はこちらまでお知らせください。information@gmacjapan.com


◇ お問い合わせ先◇
(株)ジーマック 〒113-0033東京都文京区本郷4-24-8 春日タワービル12F
TEL (03)5805-6070(代表)FAX (03)5805-6065 Email info@gmacjapan.com